Virrig.

Okej, ännu snart en dag som är över och man kan väl säga att jag kan pusta ut och känna mig lite stolt över dagens alla saker. Men det bästa av allt är att vårstädningen kommit igång här hemma! Någon annan som börjat ännu? ;)
Nej ni. Väl inne i lägenheten har jag inte hunnit så mycket med tanke på att det är i full gång med måleri och så. Men att rensa och kasta saker kommer inom kort tid att förflyttas in hit också. Men än så länge så är det trappförrådet som är klart.
Ringde mig kära storebror för lite hjälp och han kom såklart! :D Vi rensade ut en hel överfylld kundvagn och en stor svart sopsäck. Undra varför man samlar på sig så mycket skit? Är det någon som vet det?

Hur som helst så passade barnvagnen mycket bättre nu än innan :D Skönt att ha förrådet precis brevid ytterdörren så att man enkelt kan ställa vagnen där, så ingen kan sno den. För det finns ju faktiskt dom som är så dumma :@
Men men. Middag sedan och efter det en tripp ner till centrum för att möta upp allerta Eveline som jag vill kalla henne idag!
Jag undrar lite vad det var med henne? Haha, helt hyper verkligen. Nå väl. Jag hjälpte henne att stänga kiosken och sen bar det iväg mot hemgång. Eller nja, hon skulle till Olle och jag hem, men jag fick likt förbannat följa henne till stationen för att invänta tåget. I väntans tid ville hon in på pressbyrån för att köpa på dig något gott och det fick ju bli det de blev.

SEN KOMMER VI TILL KASSAN! Och var medvetna om att hon och jag var de enda två som var inne i butiken så killen i kassan sa ju ärligt att han stod och lyssnade på vårt "intressanta" prat vilket jag inte vet ska klassas som intressant, men i alla fall. Haha, så mycket hade han och göra. Efter en stund när klockan började ticka så ville Eveline köpa dom där godaste colanapparna som hängde ALLRA längt upp vilket hon muttrade om ett tag. ;) Men hon fick dom.
I kassan sa jag åt henne att vara smart att lämna fram 4 enkronor så att hon kunde få en femma tillbaka. Men Eveline den smarta fan tar upp allt hon har i fickan. Jag ser inte vad hon håller i handen förrän jag hör killen säga;

Hmm, vet inte om jag är så sugen på att ta emot de där kronorna och Eveline ger till svar;
Äsch, jag är tjej och jag skäms inte. Det är ju papper på. Och hon där (vilket var jag) är gravid och behöver inte sånt, men i alla fall. Tänka sig att jag ska behöva bli röd i ansiktet istället när jag lutar mig över för att se vad det var. En TAMPONG hade hon tagit fram och glatt står och pratar om den i handen :/ Haha, hon är udda, jag vet jag vet, men det finns tyvärr inget att göra åt! Jag har redan försökt, men det är visst ingen idé.
Jag undrar fortfarande varför jag fick smaka på skit. Han skrattade bara och sa att; Här avslöjas allt idag :) Nu är det inte så att jag skäms över min graviditet, men hallå! Haha, vad ska man säga? Jag gick ganska snabbt ut ur butiken i alla fall  för att skratta lite mer :D

Nu är jag hemma igen och känner att lillen i magen börjar bli hungig och ropa efter mat.
Så jag ska väl ta mig upp och fixa något gått, sen vad det blir är en annan sak! ;)
Lillen får nöja sig med det mamma ska äta <3

Massa pussar till er! <3<3

Kommentarer
Postat av: e

vilken underbart rolig kompis du har märker jag ;)



btw så frågade olle om jag hade tagit något, eller rättare sagt; VAD har du tagit ;P haha

2009-03-20 @ 11:20:11
URL: http://evelinestens.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha, låt mig säga såhär;



Jag blir inte förvånad över att han frågade det med tanke på att du säkert var likadan när du väl kom hem till honom också ;)

2009-03-21 @ 12:05:17
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0