onsdag.

Usch fy och blä.
Igår framåt kvällen så fick jag en migränliknande huvudvärk som bara fick mig att vilja gå och lägga mig i ett mörkt rum där det var helt stilla av tystnad. Pratade en stund med Eveline som absolut inte ville gå in till sin pojkväns jobb för att han inte var där ännu.. Haha, nörden själv vettni!

Men hur som helst. Jag var tvungen att bryta samtalet en stund för att rusa in på toaletten och verkligen få upp ALLT jag under dagen ätit. Jobbigt verkligen, men sängen ropade högt efter mig när jag stod där så jag slängde iväg ett sms till älskling att han fick ta hunden när han kom hem.
23.21 plingar det till i mobilen och jag vaknar. Älskling har då glömt nycklar till porten så, jag fick slänga ner dom och sen släppa ut Kiara i trappen för att få nattkissa. När han väl kom upp sen så kom han in, och jag måste erkänna att dom där kalla händerna mot min panna var bland det skönaste på länge. Tror jag hade feber faktiskt.
Men när han värmt sig lite uti vardagsrummet och sedan kom in igen så frågade han om jag ville ha massage, och vem tackar nej till det? Trors tröttheten. Jag menar, hade han varit amatör så kanske, men nu är han ju massageterapeut, så jag tackade verkligen inte nej.

Han fick bort min huvudvärk och sedan masserade han lätt på hela ryggen vilken var det bästa någonsin.
Ursäkta mig, men när man blir berörd under graviditeten så skulle man kunna dö för det. Så skönt är det.
Erkänn ni som har eller är gravid :) .. och ni som inte är det - kom ihåg detta när det är er tur ;)

Jag somnade i alla fall om. Älskling pussade mig hejdå klockan 9 i morse då han var på väg till jobbet.
Jag låg så skönt kvar i sängen och pinsamt nog fram till 12.30 typ.  UPP OCH HOPPA för Kiara måste ut.
Skäms på mig. Men älskling hade varit ute med henne på morgonen innan han åkte, så det var ju ingen jätte panik, men i alla fall. Gick min dagliga runda och kände att jag verkligen ville hem igen. Mådde fortfarande inte bra i magen.
Jag får inte bli magsjuk nu tänkte jag. Och när jag sen kom hem igen och fick baka mina chokladbollar och och så, så gick det över. ;) Älskling kom hem vid 18 tiden igen och vi lagade jätte god middag. Men nu för bara någon timme sen så ville bebisen i magen inte ha kvar det. Tror starkt på att det är magsjuka på g. :( Det vore inte en hit kan jag lova.
I så fall är det bara att vila vila och återigen vila.
Nej ni. Jag kanske ska gå ut en liten runda min min bästa vän (Kiara) för att nattkissa henne och sedan hoppa ner i sängen. Klockan börjar ticka mot det i alla fall. Men hoppas ni haft en superdag i alla fall!

Ses snart igen!
Kääärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0