måndag.

Hejsan på er igen och förlåt förlåt för att jag inte varit så aktiv de senaste veckan + några dagarn. Men jag har haft så himla mycket att göra! :( Jag vet att det är tråkigt att gå in för att läsa någons blogg och så¨är den inte uppdaterad på massor med dagar. Urk på det! Men till mitt försvar så kommer det faktiskt få vara så lite hur som här nu. För vi håller nämligen på att måla om hela lägenheten. Ååh, det kommer bli så underbart fint. :) Ska ut på stan och köpa in mig på nya vackra tavlor som kommer att passa utmärkt till dess fina väggar!

För att hoppa över det kapitlet så tänkte jag skriva lite om att nu börjar magen bli stor, och det är så mysigt.
Visst att det känns i hela ryggen och sparkarna börjar kännas mer och mer och jag kan ju inte motstå att tycka att det är obehagligt samtidigt som det är sjukt underbart när den lilla sparkar på urinblsan. Det är verkligen obehagligt.
Men som sagt, mysigt också (a).

I fredags så kom det en liten flicka till världen. Min mans bästa tjejkompis fick sin lilla dotter Elena då.
Allt hade gått jätte bra trots att hon var två veckor sen ;) Men välkommen till världen säger vi nu till lilla Elena!
Snart är det också dags för Daisy - endast 4 veckor kvar nu och hon är ju så spänd. Visserligen är det hennes andra bebis, men ändå! Klart att det är kul ändå!
Tänkte att jag skulle ut och ta en promenad här med henne om någon timme eller så. Hon ringde för en stund sen och frågade, och ja.. Varför inte :) Kan vara skönt det också faktiskt. Trots det kyliga vädret.

Njea, om jag kanske skulle börja med det jag tänkt på. Rensa ut walk in garderoben innan vi börjar måla om i sovrummet. Skulle vara skönt att bli av med det som man inte använder. Det tycker jag i alla fall :D
Så nu blir det så.. Ögonen bums dit ;)

Pussa och Kramar till er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0