lördag.

Då var det lördag och ikväll vankas det melodifestivalen och inflyttnigsfest.
Det är bara det att jag under natten och nu på morgonen mår jätte illa och det känns hela tiden som att jag ska kräkas.
Men det har liksom inte med graviditeten känns det som i alla fall, sen vet jag inte, men i alla fall.

Hur som helst så sitter jag här hemma nu och inväntar min kära mamma och Lennart för att vi ska börja måla om i köket.
Men gud vilket tid det tar - haha!
Äsch. Älskling gick upp jätte tidigt i morse för att åka till Uppsala av alla ställen och ha fotbollsmatch.
Knäppa dom är som lägger sånt så tidigt. Men jaja! Nu kom han hem i alla fall, plaskade ner i soffan och vill vila en stund innan mamma min kommer :D Och visst får han det.

Åh, jag var ute med Kiara nyligen och så kom vi runt på baksidan. Kastade lite pinne och snöbollar vilket hon älskar tills hon spänner upp sina öron och hör att någon ropar på henne. Hon ser sedan att det är vår granne under oss som står i fönstet.
Kiara springer dit och jag fattade inte varför hon stod där på bakbenen och halva huvudet inne i lägenheten nästan påväg in. Tills jag gick dit och Stina säger att dom har en liten valp på besök :) Shit så söt hon var. Den hette Saga! Urgullig verkligen.
Det var ju inte sålänge sen Kiara var så där liten. Åh, dom stod och pussades genom fönstret.
För er som känner till hundstallet så var hon därifrån i alla fall. Mysigt att folk med stora hjärtan kan och vill rädda sånna små liv. Små som vuxna hundar! Dom personerna är verkligen värda hjärtan av guld!

Nej, undra vad jag nu ska ta mig till. Städsuget är på topp igen. Kanske damsugaren åker fram en stund (a)
Ja, det får den göra! Vi ses lite senare kära människor! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0