Det är ju fasen vår!

Nu är det vår ute vill jag upplysa er om. Ni har väl visserligen redan sett det, men i alla fall!
Gissa om jag blev glad. När jag tittade på termometern för någon timme sen så stod det 17 grader i solen.
Kan det vara möjligt? Glatt satte jag på mig tygskor och en tunnare jacka för att sedan vandra ut med Kiara.
Åh, det var verkligen jätte mysigt. Eller vad tycker ni? Har ni varit ute och upplevt solen lite idag?

Igår fick jag ett sms tidigt av Nadja (som jag inte träffat på 1½ år pågrund av att hon flyttade till Jokkmokk av alla ställen) som ville att jag skulle ta mig in till city för att fika och prata skit som alltid förr. Och det gjorde jag.
Efter alla skravanker av munterhet. Vi sågs dock bara i någon timme, men det var en härlig timme av återseende.
Vad jag har saknat henne! Hur som helst så tog jag tåget hem igen sen. Eller hem och hem.
Det blev en till fika med Daniel från jobbet och hans kompis. På ett annat wayne's än vårt :D
Men väl efter det gick jag in till coop och mötte upp en riktig muntergök - Även kallad Eveline som kanske inte var på dagens bästa humör, men det fick gå an i alla fall ^^
Kvällen slutade hur som helst med film och en god sömn. :)

Idag ska jag försöka komma på något vettigt att göra. Undra bara som vadå?
Kanske ta en tripp till stan igen och förhoppniongsvid hitta någon annan ledig person som har lust att tänkas fika med mig (a)
Hoppas bara uteserveringarna är på plats idag. För det var dom inte igår. Hoppas Hoppas Hoppas!

Hörni - är det någon som är bra på att fixa bloggdesign eller har några tips?
Är så trött på att min är oldschool. Och kass som bara den är jag och fattar nada om hur man gör om den! :(
Pussar och kramar till er där ute! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0