Varför så ständigt trött?

Jag är så himla trött på att vara så här trött.
... och tröttare är jag idag också av att älskling jobbar.
Han jobbar ju även (utöver sitt heltidsjobb) på IKEA som behovare och han var tvungen att rycka in idag.
Han slutar klockan 18.00 och jag bara är hemma och tråkar.

Har planerat nu sedan jag vaknade att jag skulle städa, men jag har inte kommit så långt med den idén tyvärr.
Måste vika in tvätten och sedan damsuga.
Ju längre jag ligger här desto mer halsbränna får jag och mina jäkla tabletter hjälps inte.

Lillen i magen bråkar med mig. Hela tiden också må jag uttycka mig.
Visst att varje rörelse är mysig, men någon måtta får det väl ändå vara!!
Det är endast fyra veckor kvar nu tills lillen är beräknad och ni kan bara ana hur mycket jag längtar!

Nej, kanske man skulle ta tjuren i hornen och styra upp lite här hemma :) Orkar man det?
Vad ska ni göra en lördag som denna?

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig ♥

Känner igen det där..ibland så äre grymt irriterande men samtidigt underbart ^^ hihi..



Idag ska jag och J på rix fm festivalen ^^



Kraaam

H

2009-06-06 @ 15:19:10
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig ♥

Svar:

Hehe tack ;D

Jodå jag orkar..jag har inget bättre för mig..;D körs det igång så gör det ;D Haha..



Kraaam

H

2009-06-06 @ 17:32:09
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig ♥

Svar:

Ja men menart..man undrar ju för fan.

Men ja som jag skrev till en annan tjej förut..det finns människor till allt nu för tiden, man ska inte bli förvånad om nåt längre :P



Kraaam

H

2009-06-07 @ 00:37:11
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Vad äter du för tabletter mot halsbrännan? gaviscon?



Ett tips är att mat binder sig till saltsyran och att äta regelbundet 5 mål kan vara bättre än att äta 3 stora mål om dagen. Det är ingen speciellt maträtt som ger dig mer halsbränna?



Vad är du utbildad till? Det tycker jag att du verkligen ska göra, den är riktigt bra (kanske lite partiskt då det är jag som har gjort den haha :P) :)



Jag har avslutningsfest på klubben och idag ska vi rösta till europvalet och senare fara och fiska :)Vad händer själv då?

2009-06-07 @ 12:21:17
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag vet verkligen hur du känner dig.

Man är bara trött, får inget gjort..



Hm jo men just nu är det väldigt mycket snack men lite verkstad.. Jag har tjatat om att vi ska flytta ihop och han håller med, men sen så händer det inte ett skit..



Nää ja firade inte den. Jag var bara i Kista och kollade runt.



Vad har du gjort i helgen då?



Kram!

2009-06-07 @ 16:46:37
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0