Toalettpapper = Skyhög ekonomiförlust ;)

Jag har verkligen idag insett vad som kostar mest hemma hos mig bortsett från hyra och övriga räkningar.
Tro det eller ej, men TOALETTPAPPER! Någon som håller med?
Springer ju på toaletten stup i ett och ibland känner man sig akut jätte kissnödig och tror att det ska komma en liten eller två, så har man förberett sig på papper och så kommer det bara några droppar :D Haha, knäppt!
Men det är väl så det är.

Idag har vi faktiskt haft fint väder efter att den gråa tråkiga himlen sprack upp.
Jag gav mig genast ut med Daisy och hade det skönt. Sedan gick vi hem till henne och fikade och lät hundarna slappna av lite. Skönt med en långpromanad. Och direkt efter Daisy så ringde Sebbe och ville att jag skulle komma med vovven och leka med hans vovve i hundgården och det gjorde vi.
Och det har resulterat i att min hund fortfarande ligger som en strandad val i soffan. :D Skönt!

Älskling är ute med några vänner och firar av en av vännernas lillebror som tagit studenten.
Han kommer väl hem snart hoppas jag. Klockan börjar bli mycket och jag vill sova, vilket jag tänker göra direkt efter det här inlägget. Är verkligen jätte trött och genom att titta på klockan gör ju inte saken bättre.

Usch fy och blä vad det spänner i magen just nu.
Det strålar liksom ner i ljumskarna och det känns som sendrag samtidigt som lillen ligger och trycker i revbenen.
Ja, de flesta av er vet ju liksom hur det känns ;) Hoppas jag! HA!

Nej ni... Nanna kudde låter väl inte helt vilse va?
Hoppas ni sover gott kära människor! <3

Kommentarer
Postat av: maria

håller med dig om det med toa papper hahaha så va de här hemma oxå :P ....men e så glad att jag slipper allt de nu och kan lägga ner tid på lill pluten :) snart e de dax för dig med det är jo inte så långt kvar jo ....allt bra annars kram

2009-06-12 @ 01:54:40
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Haha..för oss räcker toapapper länge, fast jag sprang en miljon ggr på toa ;D



Svar:

Tack så mkt! :D hihi..



KRaam

H

2009-06-14 @ 19:43:41
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: natta

gullig header :)

2009-06-14 @ 22:58:10
URL: http://nnattab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0