Snabbt bloggande

Jahapp, då var man hemma igen då.
Visserligen har jag varit hemma sedan typ 21.00, men det är inte förrän nu jag sätter mig ner vid datorn :)
Kände för lite musik och lite bloggande. Har kanske inte så mycket att skriva om, men i alla fall :)

Har varit med Daisy och hennes små flickor hela dagen fram nu mot kvällen.
Hon tog med sig sin vovve Bamse när hon vid klockan 15 skulle hämta Jemina på Dagis.
Så jag mötte upp henne med Kaira och så lät vi vovvsarna leka lite och sedan följde jag med henne hem och fikade och så. Har varit jätte trevligt faktiskt.

I morgon ska jag för första gången på några veckor gå upp väldigt tidigt.
Ska hjälpa Daisy att köra henne till Danderyds Sjukhus för att hennes yngsta dotter som är 2 månader ska på koll angåeende hennes höft. Höftkulan sitter inte som den ska och har hon otur nu så kommer hon säkert få ha en sån där skena på sig i 3 månader.. :( Stackars liten unge!
Hoppas på det bästa!

Nej, nu orkar jag inte sitta här längre och det som gör så ont i mitt hjärta är att jag inte har någon glass kvar!!! :(
Bara sån där vanilj big pack ni vet, men det vill jag inte ha :(
Får väl skära upp lite honungsmelon och mumsa på. Lite nyttigare kanske ^^
Åh, hoppas ni haft det bra idag med tanke på att solen kikat fram med sin värma :)

Pussar och Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Åh vad gott med honugsmelon dregel :P



Kraaam

H

2009-06-16 @ 23:34:07
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0