Ny dator - äntligen!

Äntligen.
Äntligen så har vi införskaffat oss på en ny dator.
I förrigår så dog vår laptop. Den bara dog :/
Så det blir inte något mer bloggande sängliggandes eftersom vi öpte en stationär.
Känns jätte skönt faktiskt. Hade jätte tråkigt igår när jag inte hade en dator och när älskling var på jobbet.
Kunde inte göra så mycket mer än att kolla på tråk-tv och typ städa och vara ute med hunden.

Haha, nog om det.

Sammandragningarna börjar verkligen kännas nu.
Så man märker att det börjar närma sig :) Weeii! Om jag längtar!
Ja, det vet ju ni som har fått barn och även själva väntar barn.

Det tråkiga med det hela är att jag inte har så mycket mer att skriva för ikväll!
Men jag undrar ju såklart vad ni har gjort under gårdagen och så? Något kul?

Nu ska jag gå och mysa lite med älskling.
Har saknat honom hela dagen :) Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Låter intressant det där med barnpsykolog :) Hur lång utbildning är det?



Jo, mitt "sommarlov" är ju slut, så jag har börjat jobba nu :) Själv då?

2009-06-11 @ 01:00:21
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Emzey

Kan du se designen på den nya datorn nu då?

Ja, inte lång tid innan du har lilla Laurence i din famn!

Kramar Emzey

2009-06-11 @ 13:24:40
URL: http://emzey.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt med en ny data. Jag vill också ha det. Har iof en stationär data här som e superbra men inget internet till den.. :/

Är så trött på killens laptop. Så seg och cp. :P



Nu är det på G på riktigt. Slemproppen är bort nu och jag fick värkar igår men man vet aldrig, det kan ta någon dag. Så nu är man nervös och alla är på helspänn.



Gud vad härligt med shopping. Killen ville ge mig lite pengar för att shoppa lite, men jag sa nej. Känner mig så dum när jag tar hans pengar. :P



Jaa du.. Jag var hos min bm igår, allt såg bra ut, bebisen sov när hon lyssnade på hjärtat, puttade på henne och hon blev skit sur och börjar böka runt i magen. Första gången hon sov när vi var där. :P

Sen har jag inte gjort så mycket.

Jag får vänta tills bebisen kommer. För nu vågar jag inte åka nånstans. Sen så kommer det ju vara dåligt väder i helgen. :(



Ska ni göra nåt speciellt i helgen?



Kram !

2009-06-11 @ 14:10:02
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0