MVC och studenter.

Hej och hå. Den här dagen började inte bra.
Jag vaknade irriterad tack vara att denna förbannade halsbränna stört mig hela natten. Var uppe och gick säkert 3 ggr mellan klockan 05.00 och 08.00. Sen fick jag sova i 2 timmar till och sen ringde klockan för vi hade tid nere hos mvc.

Alla värden och så där såg jätte fina ut, men min bm är lite extra nojjig över allt. Hon ville nog skicka mig till karolinska igen för ett rutinultraljud då hon tyckte att bebisen kändes väldigt liten. Samtidigt poängterar hon att hon inte är nervös, men vill vara på den säkra sidan. Nå väl. Hon skulle vänta till nästa vecka då jag ska tillbaka. Så vi får väl se om hon skickar iväg mig eller inte. Hon säger ju hela tiden att eftersom både jag och min man vägde 2700 vid födseln så är det inget konstigt.
Haha, strunt samma. Blir bara glad över att få åka och göra fler ultraljud för det är = fler bebisbilder :)
Bebisen kommer nog väga 2800 trodde hon när han föds. LITEN!!!! :D

Efter mvc så gick vi och handlade och strax efter det var jag tvungen att gå och möta upp Nathalie då vi skulle gå och möta upp en vän som glatt tog studenten idag. Äntligen, hon skulle tagit den med oss 07, men detta blev hennes år.
Lika glad idag var hon för det! Hjälp vilken folkmassa och nervös var jag hela tiden för min mage.
Men det gick bra. Nu är jag hemma igen och jag hör hur flaken dunkar musik och de just utgångna eleverna blåser i sina visselpipor och skriker. Minns ni hur kul den här dagen var? Hela dagen var underbar, men dagen efter vad väl mindre kul. Vakna upp och tänka; Shit, vad ska jag nu göra ;) haha, lider med dom!

Nu klockan 15 har vi tvättsuga också. Usch, känner verkligen inte för det, men vi måste.
Så kanske att jag skriver lite ikväll också. Måste få en liten vilostund också.
Vi hörs senare :) Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig ♥

Har du testat gaviscon? :)



Kraam

H

2009-06-05 @ 15:49:12
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0