I'm back.

God kväll älskade människor.
Nu var det några dagar sedan som jag skrev och som ursäkt för det så har jag helt enkelt varit total jättetrött vilket lett till att jag hoppat över att sitta upp vid datorn. Märker att det var lättare att blogga en massa medan vi hade vår laptop eftersom jag då kunde ligga i sängen och bara koppla av samtidigt som jag delade med mig av tankar och att göra saker med er.

Hoppas ni i alla fall förstår mig trots mitt oengagemang :(

Idag har jag sovit ganska länge varav legat i sängen fram till klockan 14 tror jag.
Det var verkligen jätte skönt och det kändes som att jag behövde det.
Passade på att läsa lite gravid tidningar medan jag låg där och njöt av att inte höra regnet för en gångs skull :)
Vid klockan 16 så bad jag min man om skjuts upp till Nathalie där vi var ute med hundarna och lät dom leka en massa.
Sen har vi bara suttit hemma hos henne och rullat tummarna typ.

Men nu är jag hemma igen och jag har promt bestämt mig för att jag i morgon ska baka kanelbullar och Hallonpaj.
Har varit sugen på det hela dagen, men inte haft så mycket till ork att göra något åt saken.
Nu när det börjar närma sig med bautasteg så har jag bara blivit slöare och slöare med dagarna.
Somnar nästan hemma hos mina vänner - men det är ju helt okej. Dom förstår mig!

Nu längtar jag verkligen tills jag får hålla i min efterlängtade bebis.
Känns som att tiden är inne, men det är endast sammandragningar som känns och inget annat.
Men hoppas på att den lille kommer i slutet på denna månad :)

Dags att kolla film och snaxa på lite chokladglass :D
Så efterlängtat!
Vad har ni gjort i helgen?

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: maria

man bruka känna sig väldig trött nu mott slutet så vila du bara bloggen kan komma sen :) nu e de jo inte alls långt kvar tills lille man kommer jo och snart har du fullt upp med att ligga och myssa med honom då kommer du jo glömma bort oss hehehe :P men tiden är dryg nu in i de sista men men dom säger att pojkar bruka komma tidigare så ha allt redo nu så du inte behöver stressa sista minnuten :) kram så länge

2009-06-16 @ 00:40:11
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, känner igen det där... det trycker något otroligt mot lungor och rygg vilket gör det svårt att sitta upp några längre stunder.



Så ligg du och vila -och be mannen köpa hem riktigt hemgjord paj och bullar... lite lyx måste du unna dig;.))

2009-06-16 @ 21:55:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0