En 5kg potatissäck

Jag hade verkligen en väldigt lång och intensiv dag igår.
Men jag borde inte klaga på det för det var ju faktiskt strålande väder vilket resulterade i att vi var ute exakt hela dagen.
Satte inte in foten i lägenheten förrän klockan var halv 9 på kvällen :)
Vi gjorde det mesta. Var och bada med Kiara, Älskling spelade fotboll med några killar och vi tittade på. Åt på McDonald's och hej och hå en massa saker till.

Och sannerligen ser jag att solen skiner där ute idag och igen, och jag tänker inte låta mig själv stanna inne.
Nu pratade om att åka och bada igen. Undra om det kommer bli vår grej i sommar :) Bada och Picknick.
Tror det kommer vara lite mindre folk på badplatsen idag med tanke på att det är skola för de flesta och jobb.
Så vi får nog stor del för oss själva :)

Jag hade inte så speciellt svårt att somna igår eftersomjag var rätt så trött efter dagens utflykt.
Men jag hittade inte en bekväm ställning, vilken min man märkte av. Dock så frågade han om jag ville ha hjälp med något, men det finns ju inte så mycket att hjälpa till med tyvärr.. Jag menar, prova själv att försöka sova med en 5kg potatissäck på magen liksom. Nå väl, jag somnade efter mycket om och med och vaknade som en prinsessa :)

Jaha, idag så inleder man veckan 35+1.
Känns skönt att det börjar närma sig och man vill ju få nytta av alla de söta sakerna man införskaffat.
Och givetvis också det att mysa med lillen. Och bli av med denna potatissäck ;) Fast jag vet att jag kommer att sakna magen efter.. Haha, tänkte sig så mycket dubbelmoral jag har :D Nej ni. Ut i solen för guds skull :)

... för det ska jag nu :) Massa sommarkramar!


Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Svar:

Tack detsamma ^^



Kraaam

H

2009-06-01 @ 11:29:15
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh Donken, det är så sjukt underbart gott !



Nää den e inte nybeställd, jag ska få köpa en liggdel för en billig peng av en tjej som jag har haft kontakt med ett tag nu. :)



Vad ska ni ha för vagn?



Hhaa, jag ska önska mig "tummensaker" av min mormor, hon tycker också om sånt, men mest Bamse. :P haha



Härligt. Jag var på Skansen typ hela dagen med min kille och hans importkompis. Sen drog vi hem och grillade, sen så gick jag, min lillebror och "låssas" lillebror till Ica, men när vi kom fram, (det tar liksom 20 min, 30 min för mig att gå dit) så släcks hela täby, solna, sollentuna, Lidingö... Jippi, bara att gå hem då, jag som var så sugen på jordgubbar. Då surade jag hela vägen hem. :P



Vad gjorde ni för mys igår då?

Kram

2009-06-01 @ 12:07:33
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Pattie&Patte, unga blivande föräldrar

Svar:

Tack så mycket och grattis själv! :) Det är en liten tös i min mage! vet ni vad det blir`?

Kram Pattie

2009-06-01 @ 14:51:10
URL: http://popblogg.nu
Postat av: maria

det är jo alltid något jo :) gulligt av han att han ens tänkte på de visa män gör inte ens de ....ja vi skall upp till min mamma nu snart och grilla jag och lillan sj då kram

2009-06-01 @ 15:01:45
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Hej



Vilken fin blogg du har :) När är ditt BF?

2009-06-01 @ 23:38:16
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0