Blogga igen?

Funderar lite lätt på att uppdatera bloggen något oftare till skillnad från den senaste tiden.
Har liksom inte haft den orken på något sätt.. Känns mer som att jag vill mysa med min Noel! <3
Hoppas ni förstår, men jag ska bli bättre. Ska berätta om hans framsteg och allt mys med honom!
Ni ska bara veta hur mysig han är :) Jag kan liksom äta mig mätt på att bara titta på honom! :)

Jag märkte dessutom att det inte gick att klicka upp bilderna i större format som lade in i förra inlägget.
Så jag tänkte att jag skulle lägga in dom igen så att ni kan kika på honom lite bättre ;)

   
 

Nu ska det fungera att klicka upp bilderna :)
Enjoy!
Hoppas allt är bra med er! En massa kääärlek!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Äntligen hittade jag din blogg ! :D

Gud vad härligt att du har fått din kille nu.

Grattis !

Jättefina bilder. Hoppas allt går bra och att ni alla mår bra !



Kram !

2009-07-26 @ 16:59:58
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0