Älskade Noel!!!

Visst att nätterna kan vara obeskrivligt trötta, men när man ligger där med sin bebis intill sintt bröst och man ser hur vacker sin bebis är så är det nästan nära till tårar.
Jag har alltid hört att man älskar sina barn mest i världen och att man skulle kunna dö för dom.
Och idag vet jag.. att det är verkligen sanning.
Jag kommer skydda Noel in i det sista och jag kommer aldrig ALDRIG låta något ont hända honom.
Bara den tanken av att något skulle kunna hända får mig att gråta lite lätt.
Det är så läskigt att man kan älska något så mycket att man blir rädd..

Jag kan verkligen se mig mätt på detta lilla mirakel... mitt mirakel.

För att släppa lite på känslorna nu så ska jag vänta på att Noel ska vakna och äta lite.
Sedan ska vi möta upp Daisy och hennes barn för att gå till barnens hus och sedan hem och fika :D

Nu börjar Noel gny lite grann.
Får se om det håller i sig och han vill äta eller om han fortsätter sova så där vackert som ingen annan kan <3

All världens kärlek till Noel!
Inget annat är så dyrt och värdefullt som min Noel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0