torsdag.

Den här dagen började skönt med tanke på att jag kunde ligga och dra mig i sängen hur länge jag ville utan att känna att jag hade något att passa (trodde jag).
Vet inte vilket värld jag var i. Jag hade ju lovat Nathalie att följa med henne och hämta Jemina på Dagis för att sedan gå ner till Centrum :S Hur som helst så fick jag stressa på mig kläder utan att hunnit duscha och så där för att bege mig iväg.
Gjorde iordning två smörgåsar och satte på Kiara kopplet för att rusa iväg.

Väl mött, i tid!
Men påvägen från dagis kände jag total obalans i huvudet. Kändes som att syret försvann och jag var tvungen att ta mig några djupa andetag. Det var inte så bra det där med att stressa iväg så hastigt.
Det blev inget centrum sa jag till Nathalie. Jag var tvungen att få komma hem igen och lugna nerverna.
Den där svimfärdiga känslan hade jag inte känt sedan jag gick igenom en abort för lite mer än ett år sedan nu.
Usch! ... med med lite avslagen coca cola och lite socker i allmänhet så känns det nu bättre och nu ska jag möta upp Eveline i centrum. :) Nathalie har redan hunnit hem tyvärr!

Det är en underbar känsla att vara gravid, men ibland så är det så stikt.
Mycket man ska tänka på för att inte hamna i obehagliga situationer som jag gjorde idag.
Njea, en fika på Waynés är inte helt fel si så där lite innan middag och städning senare frammåt timmarna.
Visserligen är jag lite trött på waynés med tanke på att jag själv jobbar på ett sånt café i grannorten. Men det är en helt annan känsla såklart när man själv får sitta och njuta av att bli servad :D HA!
Njea, nu börjar det bli bråttom igen. Ska möta upp Eveline om en kvart i centrum. Dags att sätta på lite maskara och trilla ut genom dörren ;) Kanske vi hörs ikväll beroende på vad jag har för tid över. MEN HOPPAS HOPPAS!

Pussar och varma Kramar! / Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0