Nu vet jag.

Jag har inte skrivit på massor med dagar, men jag har haft en fullspäckad vecka och har helt ärligt inte orkat sitta framför datorn. Men nu är jag tillbaka och jag måste säga Grattis På Alla Hjärtans Dag! <3 men vet ni vad........???

Jag vet nu, jag vet, jag vet, jag vet vad det blir.
Det blir en liten pojke :) Som än så länge har fått sitt namn som Sammy :)

Visst är det gulligt med en dotter?! Ni vet det där med rosa, rosetter, dockor och klänningar osv osv osv.
Alla (nästan) i min omgivning trodde på en flicka. Även min man.
Men jag (som då bär den lille) kände väl någon slags känsla av att det var en grabb.

Mina tankar har alltid varit som så att jag vill ha en pojke först för att jag så gärna vill ha en storebror till nästa bebis, och för att jag har hört att det alltid är lättare med en pojke. Nu vet jag inte så mycket om just det, men hur som helst är jag överlycklig. Fullkommligt verkligen. Är så spänd på att få bege mig ut och shoppa shoppa och återigen SHOPPA!
... jag tänker inte ens på nya kläder till mig själv eller saker till lägnheten. Utan nu kretsar allt kring Sammy ;)

Hur som helst. Enbart för att få berätta liiite vad veckan har innehållit förutom arbete så var jag ju på ultraljudet i måndags då och sen har det varit med att ta hand om en massa pappersarbete som aldrig tycktes vilja ta slut. MEN ÄNTLIGEN! ... och sen igår så hade ju Eveline sin efterlängtade inflyttningsfest ;) Haha, lyckad såklart!
Iofs blev det något glas coca cola och sen vatten för min del, men jag var lika nöjd för det.
Timmen blev sent och det märktes tydligt på mig. Lyckligtvis bor jag 3 minuters gångväg ifrån så jag kunde gå när jag kände att det var dags och likt så blev det. Nu är den över och den här helgen (som visst snart är slut) ska jag ta väl vara på. I morgon blir det massage av älskling och en skööönt bad som väntar.

Men nu här näst är det sängen som skriker för fullt efter mig.
Dags att gå in och tysta ner den lite :D Hoppas ni haft en super vecka allesammans!!!

Till Mamma Melissa; Tänk positivt genom hela graviditen så ska du se att allt kommer fixa sig.
Gabrielle och Antonia kommer få ett lyckligt lottad syskon att vaka över.
Må jag säga att du är den starkaste kvinnen jag fått lite smått lära känna genom bloggen.
All lycka och välgång med en massa kärlek önskar jag dig!


KRAMAR KÄRA NI! <3


Kommentarer
Postat av: Nur

Hej på dig tjejen!

Du har blivit utmanad av mig!



En liten kul grej. Klicka på direktlänken ;)



LYCKA TILL!





Här är direktlänken:



http://nurpie.blogg.se/2009/february/utmaning.html

2009-02-15 @ 17:47:39
URL: http://nurpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0