zombie morgon.

Jisses - Jag är så trött verkligen.
Nå väl. Jag tänkte väl bara mer eller mindre berätta att vi lever.
Noel ville upp och leka klockan 7 idag. Inte likt honom allt. Men det tyder på att han kommer sova tidigare lunch.
Så jag väntar in det. Just nu springer han runt i sin gåstol. Myskillen.

Jag kommer att skriva mer senare. Men just nu känner jag mig extremt hungrig och ska sätta mig framför tv'n.
Fy - har ni kännt er som en zobmie på riktigt någongång?

Puss och Kram


Ps. Gå in på http://www.gratismode.se/?c=75817 (kopiera detta) och registrera er :)
Samla poäng helt gratis och få presentkort på massa olika butiker och andra saker.
Bästa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0