Wow wow wow

Om jag inte visste bättre så skulle jag gå runt och tro att jag är gravid. Men det är jag inte.
Jag är helt plötsligt jätte känslig och lättirriterad. Över verkligen allt och alla.
Jätte skumt, och det tär åp min energi också vill jag få lov att tala om.

Igår åkte vi hem till Eveline och O och åt en jättegod middag. Väldig enkel, men så god.
Pannbiffar, bulgur och ruccola. Smarrens.
Noel somnade på en stor kudde på soffan medan H och O spelade lego batman på playstation 3 :/
Jag vet. Kommentera inte. Jag vet redan. Muppigt.
Men dom hade kul och det var väl... ja, kul för dom.
Även fast jag och Eveline rynkade lite på näsan och försökte gilla läget. Haha!
Vi roade oss med helt andra saker. Bland annat att kolla upp kändisar vars deras barns namn alltid ska hata något konstigt. Har ni tänkt på det. Haha!

Nej ni. I morgon är det nyårsafton och vad ska ni göra?
Jag har ännu inte planerat något, men det lär väl bli en kväll att spendera hemma eftersom man kan inte fara och flänga med Noel och vår hund är jääätte skotträdd stackaren. Dom smäller redan lite smått här i trakten och hon blir jätte rädd och spinger till porten och gnäller. :/ Tänk er morgondagen.
Ska kila ner till apoteket och köpa lugnande till henne så hon slipper få hjärtstillestånd. Älskade hund.

Kvällen är seg känner jag. Jag är seg och allt annat runt mig är väldigt segt.
Noel och gått och lagt sig för natten och det återstår bara att jag ska ta min chokladkaka och kura ner mig i soffan framför en film. Det kommer bli en tidig kväll att gå och lägga sig.

Hoppas ni haft en fin dag.
Kärlek i mängder.



Först jag och min egna tomtenisse.
Sedan jag och älskling.
Sen en julklapp från oss till Noels kusiner - twister. Älskling och kusin M ger sig på spelet.
Och sist men inte minst jag, Noel och 2 av kusinerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0