Vad ska jag skriva som rubrik? :/

Vilka hektiska dagar det har varit på senaste.
Ni kanske har märkt av det eftersom jag inte skrivit alls.

Men jag får försöka ta igen det.
Men ni vet själva hur det brukar se ut veckorna innan jul.
Det ska handlas julklappar, det ska pyntas allt eftersom hemma och en massa massa mer.
Och där emellan ska du hinna med dina vänner. Hua hua.

Nu är julgranen uppe på sin plats i alla fall och jag kan inte mer än erkänna att jag var riktig dum när jag valde plats för den. Noel älskar ju att rulla dit med gåstolen och ta på de fina kulorna som hänger och inte alls på tal om glittret.
Wow - att det kan vara så intressant. Men jag orkar inte möblera om den, så jag får ha koll på mitt lilla troll.
De flesta julklapparna ligger där under och pryder så fint. Jag har 5 julklappar kvar att inhandla. Men det är lite svårt.
Är visst säker på en julklapp till min ena lillebror. Men de kan jag inte skriva här som ni förstår ;)

Till de två äldre syskorna ska jag väl köpa något fint hem till dom. Det toppar alltid ;)

Noel julklappar får ändå nu ta att vara slut. Känns som att de mesta är hans. Och ändå så kommer han inte förstå.
Haha, men det är väl bara själva grejen kan jag misstänka.
Av mig och H kommer han att få; En lekmatta, En leksaksmobil, Kläder från P.O.P och Nova Star och en annan aktivitetsleksak som man kopplar till tv'n så kan man trycka på olika knappar och lära sig en massa saker. :)

Sen vet jag att hans fastrar och morbröder har köpt en del också. Kan vara skojsigt :D

Nej ni. Jag hade tänkt mig att mysa ner mig lite med H nu.
Har saknat honom hela dagen medan han har jobbat. Jag tillbringade dagen med Marie och Adrian nere i centrum där vi var på 6-månaders kontroll med Adrian och sedan så fikade vi lite.
Noel 6-månaderskoll blir andra veckan i Januari :D Ett nytt år för Noel. Bebis liten. :)

Just det ja. Vi hämtade ut ett gåvopaket från Libero idag. Trodde det skulle vara mer spännande saker i det än vad det var. En liten boll , ett par strumpr, våtservetter, blöjor, provprudukter och broschyrer och rabattkuponger.
Äsch, gratis är gott har jag hört :D

HUr ska ni fira jul? :D



Kommentarer
Postat av: Emma-såklart!

Tack så mycket :D

Måste säga att din son är en riktig guldklimp han också :P



Ha en bra kväll!

Kram

2009-12-17 @ 21:28:55
URL: http://emmapersson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0