Längtan efter en mysig jul.

Så där ja. Dagen är avklarad.
Har storstädat i heeela lägenheten. Pyntat klart allt allt allt uton julgranen.
Den kommer närmare jul. Men jag måste medge att jag är så sugen på den nu.
Har köpt så fina saker till granen. Åh, längtar.
Julmysig och klä granen. Kan det bli mer mysigt än så?

Och trots den stora städningen och matlagningen så har vi hunnit vara hemma hos Daisy idag och fikat också.
Alltid lika trevligt :) Just det ja. Nu är ALLA julklappar inslagna :D Noels julklappar ligger för sig. För det är bara barnpapper runt dom :) BR leksaker osv. Gillar dom inte så värst. Det skär, haha. Fånigt va?
Nej, inte riktigt så. Men dom vill jag lägga fram när julen kommer upp :)

Noel har gått och lagt sig och sover förhoppningsvis för natten.
Älskling har åkt iväg till sin vän för att koll på någon sketen match.
Har aldrig förstått mig på det JÄTTE viktiga med det. Killar kan bli irriterade om man råkar dra ut på tiden och dom missar starten :/ Så det var bäst att skicka iväg honom så man slapp en irriterad gosse ;)
Inge skoj.

Själv ska jag krypa ner i soffan under en filt. Poppa popcorn och kolla på en film under en massa ljus.
Jul jul, stååålande jul. Den är så snart så snart här <3 We love it!


Mysiga bilder va? - Jag tycker att det är extremt najs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa skorna finns kvar =)

Allt bra med dig då?



När ska jag och Aino få komma på fika ? :D

hehehehehe, eller du till oss ??



PUSS PÅ DIG

2009-12-08 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0