Julafton.

Då var julafton 2009 avklarad. Noels första jul. Vad mysigt vi hade, men vad stressigt det kändes som :(
Vi kom till min mormors grav runt 12 tiden för att tända ljus och plantera en liten minigran med små julkulor och glitter. Åkte vidare hem till H's syster där vi åt mängder av god mat. Öppnade klappar, spelade twister och fikade efterrätt. Dags att bege sig vidare. Då åkte vi hem till min mamma där det väntades på mer fika.
Hjälp, jag lovar att jag väger 2 kilo +.

Hur som, helst. Väl hemma sedan så somnade Noel rätt så snabbt.
Och faktiskt jag också. Jag var så trött efter dagen.

Noel fick ju mest julklappar av alla - såklart.
Minst och bäst ;) Nej, nu skojade jag..
Men han fick så himlans massa julisar. Både av mig och H och av alla slätningar osv. :)

Idag har vi varit och storhandlat på eftermiddagen och gjorde oss av med 2457:- på bara en massa mat.
Så nu är det proppat med mat i alla skåp och kylar :D Så skönt.
Har varit en sväng förbi mamma också och ätit lite rester från igår :D Hihi!
Vafan  - det är bara julbord en gång om året ;)

Nej ni - nu ska jag kolla på den nya alvin and the chipmunks 2 ;)
I love them. Noel ska väl nanna kudde snart efter lite uttröttning i gåstolen.

Jag hoppas verkligen att ni hade en lika fantastisk jul som oss.
Bilder på min lilla tomte kommer upp lite senare. H har med sig kemeran nu när han ska ut med några vänner :D

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0