Gott nytt år.

Nu tänkte jag faktiskt sätte mig ner en stund i allt yr och skriva mitt sista inlägg för det här året.
Jag tycker faktiskt att jag har haft ett underbart bra år 2009.
Den 1 februari gifta jag mig med den person som jag älskar högst.
Den 3 juli föddes mitt underbarn. Noel <3 Han som har färändrat hela mitt liv. Det det bättre.
Jag kan inte mer än tacka allt och alla för det som hänt. Men det har varit bäst.

Jag ser faktiskt fram emot nästa år 2010 också. Det är mycket som kommer att hända.
Jag ska vänta in Noels fösta ord som jag hoppas är MAMMA :D Haha, lovely.
Noel kommer lära sig gå lagom till sommaren = Toppen :D
Vi kommer gå och bada en massa och leka i parker. Allt det man längtar efter.
Lagom till hösten ska jag skola in Noel på dagis. Hoppas han får plats på sanda ängar där vi gjorde vi första val.
Skulle vara kul.
Förhoppningsvis så kommer vi att köpa oss ett nytt boeende också.
Och likaså kommer jag att återgå till arbetslivet.
Ja, ni ser. Listan blir längre och längre. Men ett bra 2010 är det minsta jag kan säga. :D

Det här med nyårslöften är inget för mig.
Är ändå inte så duktig på att hålla dom, så vi skiter i det i år.
Jag ska bara bli världens bästa mamma för Noel. Det vet jag att jag kan hålla! ;)

Nu tänkte jag avsluta denna afton och önska er ett riktigt gott nytt år.
Nu ska jag gå och umgås med mina vänner här hemma :D
Noel sover redan sedan någon timme tillbaka. Jag har inte hunnit tagit några kort på honom idag :(
Men men. Så är det i bland.

Ha så jäkla kul i kväll. Snart korkas det upp champagne. Hjälp.
Jag brukar vanligtvis aldrig dricka. Inte ens en lite mer speciell dag.
Men ikväll har vi köpt hem en massa saker till de som är här.
Absolut disco (absolut vodka) - ni ska få se flaskan sen. Den ser ut som en discokula.
Tequila, öl till killarna och mosserat vitt vin.
Men jag tar champagne ;)

GOTT NYTT ÅR!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0