:)

Jodihoe. Dagen börjar gå mot sitt slut och jag är inte så himla pigg.
Har varit en dag full med saker. Men egentligen inte. Vaknade upp i morse och tog det lungt fram till dess att Noel vaknat efter sin förmiddagslur.

Traskade ner till centrum med grannen för att gå till bvc då jag skulle mäta och väga Noel.
Nu är han stor hörni ;) 8175 gram och 69 cm lång. Herre jisses. Haha!
Mitt lilla troll. Vad ska det bli av dig :D

Nu har plutten i alla fall gått och lagt sig och jag har tänt ljus i hela vardagsrummet och tänt en rökelse med doft av orkidé. Luktar ljuvligt.
Jag vet att klockan är sent, men jag ska ställa mig och baka pepparkakar tror jag.
Äsch, vi får se. Tror dessvärre inte att jag orkar. :(
Annars tar jag det i morgon. Inte hela världen.

Nej ni. Nu ska jag som i vanlig ordning krypa ner i soffan och mysa.
Hoppas ni har haft en bra dag.

Krams

Kommentarer
Postat av: Escobar

Men dåså, då får vi helt enkelt bara planera in någon dag, laga middag, fika whatever :)



Det kanske är bättre efter jul ?



Så mycket jobb nu :)



SKa börja jobba deltid efter nyår, kommer ha mer tid då, yippi vad jag lägtar :D



2009-12-09 @ 21:34:48
URL: http://brunettellu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0