En lång, men mycket trevlig dag!

Jag sätter mig verkligen just nu ner enbart för att pusta ut den lååånga dagen.
Vaknade med tupparna i morse och klev upp och duschade, gick ut i det vääääldigt kalla med Kiara för att sedan gå hem igen och väcka älskling. Men han var visst redan vaken för Noel hade väckt honom. Hihi, bra där :D

När jag hade ätit frukost och diskat upp och sedan stoppat in tvätten så frågade älskling om jag ville följa med till hans kiropraktor inne på söder. Så vi åkte in dit och sedan hälsade på mitt jättegamla jobb och vidare till Max för att smaska i oss lite mat.
Jag kände väl egentligen inte för att åka hem riktigt ännu så jag ringde till Eveline och frågade oblygt om hon hade något att bjuda på för vi var på vägen att väldgästa henne.
Som i vanlig ordning så var vi alla välkomna. Det bjöds på lite te, som jag i efterhand nu kom på att jag visst aldrig hann dricka ur :S Varför inte då? Haha! Äsch, nå väl.

Vi åkte därifrån vidare till Mio möbler. Åh vad fina saker jag hittade. Kunde inte låta bli att öppna plånisen lite. :$
H var väl inte riktigt lika intresserad av sakerna. Men hur många av era killar lägger ner energi på inredningen? :/
You tell me?

Jag har visserligen inte tagit några kort som jag hade tänkt att göra.
Det passade perfekt på de ställen jag hade valt ut att lägga de på.
Men jag ska allt visa er.
Som vanligt tände jag ljus i hela vardagsrummet nu på kvällen.
Men det var liksom mysigare än vanligt. Bara för mina nya saker :D Hihi!

Jisses - jag bara babblar och babblar :O
Noel har inte fått sitt namn nämt i detta inlägg. vad ska jag berätta för er om det lilla trollet då?
Jo, något väldigt underligt. Han har ju sedan en tid tillbaka fått någorlunda rutiner inför kvällen.
Han somnar oftast mellan 8 och halv 10. Men ikväll vet jag inte vad det var med honom. Han var trött.
Men ville inte ligga i sängen. Han har inte ont i magen. Hmm, nu låter det som att han sover i alla fall.
Körde 5 minuters metodet och efter 15 minuter tror jag att han sover ;) Mitt troll <3 I love him!

Nu tänkte jag sluta babbla. Jag ska mysa ner mig i in myssoffa med en filt och lite julmust och någon lullebulle.
Puss och Kram på er!



Jag köpte två av av varje kudde. Det blev super najs.
Sen köpte jag två plädar också. En till mig och en till H :)
Och sist men inte minst en helt ny dörrmatta :D Den såg åt som en GANT matta, fast den inte är det.
Den ligger nu vid dörren :D

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Mysigt. jora det är super bra med oss, nu ner till centan! kram

2009-12-03 @ 09:37:55
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hehe, kan ju inte påstå att intresset är så högt hos min sambo när vi är i inredningsaffärer.. hehe.



Vi får ta och ses nån dag =) med flit lixom =P

2009-12-05 @ 21:35:52
URL: http://jonatansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0