Middag

Hemm igen.
Var en kort stund hemma hos Daisy och lät Kiara leka av sig lite med hennes vovvar.
Lilla Jemina var sjuk och hade feber så hon var inte på det piggaste humöret, men väldigt myskär.
Vad har ni gjort idag?

Ikväll ska jag hem till en vän och jag har gett mig fan på att jag ska klara en bana på Crash spelet.
Den är verkligen omöjlig. Usch, vi har testat ALLT! Men det ger inget resultat vilket leder till att vi inte kommer till värld tre. Men hur som helst.

Kiara får stanna hemma med pappa och vännerna ikväll.
hon har varit på mycket resande fot idag. Så hon måste få vila benen lite.
Nej, nu är det matlagning som gäller. Kött, pommes frites och bearnaisesås :D SMARRENS!

Kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0