Krypa ner... snart!

Efter storstädning och möblering så är ännu en film sedd. Juno hette den. Har ni sett den?
Det handlar om en tjej som är 16 år som blir gravid och bestämmer sig för att föda den.. men att adoptera bort den till ett par som tyvärr inte kan få barn, osv osv..
Väldigt mysig film och så väcker den en massa känslor inom mig också.
Både posetiva och negativa. Något av det båda faktiskt med tanke på att jag genomgick en jobbig abort för nästan exakt tre månader sedan.
Men hur som helst.. Jag har lärt mig acceptera det och tycker någonstans att jag gjorde något bra i det eftersom jag inte har en fulländad ekonomi och såvidare. Självklart så tänker jag mycket på det och såklart att det är jobbigt ibland. Men jag vet att vår son har det bra uppe hos mormor och morfar :D Mormor är säkert stolt att få hålla i bebisen min :D

Njae, funderar på att se en till film, men jag vet inte om jag orkar. Och vilken skulle det vara i så fall.
Ja, jag kan ju välja vilken jag vill i alla fall :D Nedladdning är ju ett toppengrej ;)
Men jag säger i alla fall godnatt för ikväll. Har en liten familj att ta hand om! H och Kiara :D

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0