Krig

Först och främs så måste jag be er om ursäkt över att uppdateringen inte varit så aktiv, men om jag berättar varför kommer ni verkligen att förstå.
Kan ju börja med att det är ett under att jag sitter här och skriver nu.
Eftersom vi startat upp ett nytt wayne´s coffee så har det varit massor att göra.
Varor ska på plats och samtidigt prickas av, samtidigt som man ska ringa och beställa om saker som blivit felbeställda. Hur som så har jag jobbat rent ut sagt min röv av mig de senaste dagarna.
I förrigår så blev det 13 timmar, igår 12 och idag 11 och i morgon blir det bara 9 *pust*
Första öppningsdag var idag och det var 1000 tals folk som kom. HJÄLP, vad vi hade att göra.
Visst var det kul, men jäkligt jobbigt.

Efter jobbet igår åkte jag hem till Sadra där äve Jimmy och Charlie var.
Vi hade singstar race samt spelade Fia med hutt och det blev mycket vin.
Killarna blev så fulla - HAHA! Eftersom vi vann ;)

Allt slutade med att killarna hällde öl på oss och vi avslutade med sista "ordet" - kasta ägg ;)
Haha, mycket städ, men det var det värt.
Nattbuss hem, SOVA!!! Up och jobba och nu sitter man här - måste hoppa in i duschen.
Börjar kl 8.00 i morgon... Kom gärna och hälsa på ;)

Hoppas ni haft en fin dag :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, lät ju skitkul ju.. SingStar-rejset alltså ;)

2008-03-22 @ 12:59:34
URL: http://ladydiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0