Kalas

Tyvärr så verkar det som om jag inte kommer in om kvällarna på blogg.se.
I alla fall inte de senaste tre dagarna. Men hur som helst.

Igår var det kalas hela dagen.
Min storebror fyllde år, så vi hade tårta och bullar kalas igår :D
Jag köpte jätte snygga moderna påslakan till honom i blått med medaljonger på och sedan ett sjukt snyggt skrivbort till honom. Det behövde han verkligen med tanke på att hans gamla höll på att rasa.
Efter några timmar gick jag hem till Erika där Daniella, Sofia, Lina och Melinda väntade.
Vi spelade spel och hade det allmänt jätte trevligt. I like you girls.

Undra vad som sker idag. Söndag och veckans tråkigaste dag. Och det förvärrades ännu mer med vädret.
Usch, regn regn och regn :(
Hör av mig senare.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0