Junior

Hej.
Förlåt att jag inte var så aktiv igår, men jag hade saker för mig hela dagen och när jag kom hem igen så hoppade jag direkt i sängen.
Jag skulle åka och lämna Rambo till Nathalie, och tro det inte, men det är sant.
det skulle komma en liten rottweiler valp till dem, så jag bestämde mig för att stanna.
Erika kommer, och det lilla pyret var så jääääkla söt.
Fem stackars vekor var den.. Dens mamma hade dött under tiden dom diade, och nu fick en ny ägare ge de nappflaska. Vidare hem till Erika sen, där Kiara och Junior som det nya braket fick heta (tack vara mig) lekte som bara den. Tro mig Erri, Junior kommer bli en sådan kaxig typ alltså. Du kommer få jobba stenhårt.

Nej, nu ska jag in i duschen - men vi ses sen igen :D
Puss & Kram!

image16

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild

2008-03-03 @ 10:59:37
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Alexandra

åååh vad gullig liten sak!
Ha en bra dag :)

2008-03-03 @ 11:02:22
URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0