Jobbigt

Åååh, jag vill bara skrika.
Jag trodde jag hade världens lugnade valp - men det är klart jag inte hade.
Hela tiden fram till NU har hon varit lugn.. Men nu vet jag inte vad det är med henne..

Krafsar i vattenskålen för att det är kul att plaska vidare i pölen som bildas.
När man fyar henne och torkar upp så lägger hon sig ner som att hon fattar vad det handlar om.
Sen när man ställer sig bakom dörren och kollar så gör hon samma sak igen "PUST"

Springer runt runt i cirklar och skäller för att hon inte får tag på sin svans.
Hon är ju knäpp. Men jag kan inte ta ifrån att hon är söt, men fasen vad mycket jobb det är med henne..
Ojojoj!

Får se vad som sker, hör av mig snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0