Hejhej!

Sådär ja.
Alltså jag inser verkligen att jag inte finner så mycket tid hitåt.
Jag har verkligen saker för mig hela dagarna, och det ber jag om ursäkt för.
Men samtidigt vill jag passa på att hinna umgås så mycket med mina vänner nu innan jag börjar jobba till 100%.
Självklart kommer jag fortsätta blogga, och det kommer bli mer och mer allt eftersom.

Kommer mer mode snart också.
DET LOVAR JAG!

Var hemma hos Erika idag igen.
Vi bakade kanelbullar och jag tror jag dog av skratt.
Dom blev verkligen totalmisslyckade - för vi glömde sockret så det kom i i efterhand.
Hårda och torra blev det, men vafan, Man lär sig av sina misstag ;)
I morgon ska jag blogga hela dagen :D Eller i alla fall mycket :D ... om inte det blir en impuls att dra iväg någonstans :D PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0