Hatar Stress

Jag hade verkligen trott att jag skulle få sova ut idag, men nejnej.
Jag gick upp klockan 8.00 för att ge mat och sedan gå ut med Kiara.
Sa hej då till H då han skulle iväg och jobba. Men kort därpå ser jag att han glömt tagit med sig sina jobbnycklar som han hade fått strängsa order att ta med sig. Jag messar stackarn och vi bestämmer att jag ska kliva upp och göra mig i ordning för att åka in med dom till hand lunch. I sista sekund ringer han och säger att jag inte behöver.

I stället åkte jag och hälsade på mitt jobb.
Skrev i några papper och hjälpte till att ställa lite till sin ordning.
Vi har premiär nu på torsdag och det är en hel del kvar.
Hur som helst... Varit en lång dag. Åkte hem till Daisy och Roberto efter det och hälsade på.
Fattar dock inte vad jag gör uppe nu :S Men nu är det hopp ner i knopplåda..

SKÖNT!
Godnatt kära människor - hoppasni haft en skön fredag.
KRAMIS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0