Godmiddag

Jag vet verkligen inte vad det är med mig.
Jag längtar faktiskt till att mitt jobb startar nu den 17 mars.
Jag kan nog sova hur länge som helst. Nu vaknade jag för en halvtimme sedan och det känns som att hela dagen är förstörd. Usch, men det är bar drygt två veckor kvar nu, sen så :D

Jag måste nog tack den högre kraften (gud) att jag slapp mardrömmar inatt över lille Junior.
Usch, måste ringa och kolla hur det är med honom, bedövningen måste ju ha släppt nu och jag kan verklige tänka mig hur ont han har det och det skär i mitt hjärta att ens behöva tänka på det.

Vad ska hända idag?
Jag har ingenting på planeringen, men det ringer väl någon snart och ber mig komma in till stan och fika, shoppa eller bara helt enkelt vara med dom :D Men jag känner verkligen för en hemma dag o mjukisbyxor och massor med filmer.

Hoppas ni får en bra dag. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0