doktor och doktor

Usch, vilken dag :(
Jag vill bara gråta mer än vad jag redan gjort.
Tidigt i förmiddags så vandrade vi till vetrinären för att vaccinera Kiara och sen gick vi tillbaka hem.
Min bror kom förbi med ett kuvärt som hade kommit hem till honom konstigt nog vilket efter vår illa fika fick mig att åka upp till min andra bror för att hälsa på Fiona och så vidare.
Efter en stund gick jag hem till Erika som hade lilla Junior och var hundvakt åt en stor vovve.

Sen... USCH!
Junior är fem veckor gammal och vet inte när en annan hund varnar för att den inte vill leka.
Så efter mycket morrande så bet den stora hunden tag i Junior.. Och tro mig.
Han skrek mer än en bebis som har ont i magen. Och tillslut bara sprutar det blod.. :'(
Överallt var det och då ser vi att det var i ögat den fick ett bett... Så akut ner till vetrinären igen för operation.
Junior kommer att klara sig. Utan skador tror dom. Men fram tills dess har har fått ögonlocket igensytt och bedövningen kommer släppa i morgon under dagen :( Stackars liten. Ni fattar inte hur mycket jag skakade av rädsla när jag bara ser allt... Man får så ont i kroppen :(
Nu är jag hemma igen, säkert drömma en massa mardrömmar!!

image31
10 minuter innan skadan sker. Är han inte underbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0