Back in home

Nu är jag hemma igen.
Man blir så himla dyster när det är ett sånt här väder. Längtar verkligen till sol sol sol.
Det finns inget bättre än att sitta på cafét på Åhléns taket i City.
På med de feta solbrillorna och bara gassa i solen  - jäklar vad man gillar det stenhårt alltså.

Nu är Rambo hemma hos oss, med både han och Kiara är slut som artister så de ligger på varsinn soffa och sover. Mysigt de verkar ha det.
Själva ska jag och H snart lägga oss bredvid dom och kolla på film.
Visserligen fick H välja film, men inte gör det något just nu. Antingen orkar jag eller så gör jag det inte och då drar jag mig tillbaka till sängen och sätter på Bee Movie ännu en gång. Kan se den 10 ggr om :D

Ses i morgon.
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Hilal

Var gärna med i min tävling (:

2008-03-02 @ 00:46:51
URL: http://favouriiitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0