Alvin and the chipmunks

Jag är en sån där person man jag tro aldrig blir vuxen.
Jag älskar barnprogram och bättre blir det.
Visst kan aldrig disney filmer bli sig likt sedan mina barnsben och inte Atrid Lindgrens fanasifulla mästervärk heller för den delen. Men kolla på de nya pixar filmerna.

2 av mina personliga favoriter är Bee Movie och Alvin and the chipmunks.
Och Alvin filmen är ju på absoluta topplistan. Fy satan vilken underbar film.
Jag är sjukt kär i Theodore. Njae, tror jag sätter på den här framför tv'n ännu en gång ;)
Om ni inte sett den så är det verkligen ett måste.

Som min mamma säger - man blir aldrig vuxen förrän man vågar vara barnslig ;)
... och visst stämmer det.

Ses igen.
KRAM!

image32
SJUKT UNDERBARA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0