Tröttheten tar sig

... och så var man trött igen. Kanske inte så konstigt med tanke på att klockan är lite över halv ett på natten.
Som vanligt när det kommer till mig så hamnar jag inte i sängen innan dess. I vissa fall kanske, men då är det undantag - tyvärr.. Önskar jag var en sån som kunde somna vid 11 eller något, men det kommer när arbetet sätter igång helt.

Kom nyss hem från Daisy.
Isabell var också där och hon tyckte Kiara var sjukt söt (a) Like!
Vi har ätit gott och kollat på två filmer. Hills have ice och hills have ice 2.
Lite snurre filmer, men det funkade. Hundarna blev trötta och likaså jag så jag bestämde mig för att röra mig hemmåt. Så älskling hämnade mig med bilen och nu sitter jag här. Ska snart nanna kudde. Först te och knäckemacka :) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0