Segt

Alltså, den här gången tänker jag inte be om ursäkt över att jag är inaktiv med skrivandet, eftersom jag skrev ett sånt himla långt inlägg häromdagen. Men när jag skulle spara inlägget så försvann det, och det ledde till att jag stängde av datorn för jag blev arg. Men nu är jag tillbaka.
Idag var det min första lediga dag från jobbet på 13 dagar. Usch, där har ni anledningen till att jag är seg på att skriva. Jag orkar inte ens trycka på datorn när jag kommer hem.
Men jag är glad att jobbet ligger nära. Tänkte ju gå tillbaka till arbete på södermalm, men det är bättre så här :)

Om 2 dagar är det studentskiva för några vänner från min gamla underbara skola (GLOBEN GUYS) - Love you!
Ska dit och visa dom min gratulation.
Men hur som helst.

Jag och älskling har pratat om att förlova oss (A)
Han tog upp det idag och det har verkligen varit min dröm väldigt länge. Han åker ner till Thailand nu den 29 april och han vill att vi gör det innan :D Och såklart blir det i den lilla stugan som vi träffades i första gången <3
Är det inte underbart! Love him!!!


image45




I morgon är det mer jobb, så jag ska passa på att dricka lite varmt te och sen nanna kudde :)
Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Diana [LadyDi]

Jag har tappat räkningen på hur många gånger det hänt nu...att jag skrivit ett långt och bra inlägg och sen bara "poff"!

2008-04-18 @ 19:01:04
URL: http://ladydiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0