17 maj.

Då var vi typ inne på mitten av maj. Visst går tiden allt för fort?
Känns liksom som att januari var nyss och att förlossningen ligger allt för nära än.
Samtidigt på något konstigt sätt så känns det som en evighet sedan.
Men det är väl för att jag saknar förlossningen så otroligt mycket redan!
Jag är mig en skum typ.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att börja träna igen.
Bort med allt överflöd efter förlossnigen.
Melinas kilon försvann bara på 3 dagar. Men har fortfarande 4 kg kvar efter Noel..
Haha, NU måste det bort!

Äntligen börjar det bli fint väder igen och jag hoppas att man kan göra något mysigt av dagen.
Ska kolla med älsklingen om han vill åka och dricka en latte på någon uteservering innan vi ska hämta Noel från dagis. Om det kanske inte blir efteråt så han också kan få fika en glass eller något.

Nu är i alla fall dopet för Melina bokat och inbjudningskortet beställde.
Så utskickningarna sker väl någon gång i nästa vecka. Härligt.
Ännu ett dop att grejja med. pampadada!

Vet ni vad jag ska göra nu?!
Medan Melina ligger och pratar med sina nallar under babygymmet så ska jag brygga en härligt god kaffe och sätta mig på balkongen och läsa en bok! Härligt härligt..


Ps. Tack min underbara man för de två fina tunikorna du köpte till mig igår. I love them!

Melina 2 månader <3

Vart försvinner tiden?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0