13 maj

Till mina barn:

- I morgon så ska jag le när jag ser era ansikten och skratta när jag vill gråta.
- I morgon så ska jag låta dig Noel ta på dig vad du vill och säga; vad fin du är!
- I morgon så ska jag kliva över tvätten och lyfta upp er och gå ut till lekparken.
- I morgon så ska jag låta disken ligga odiskad och låta Noel lära mig hur man lägger det där pusslet.
- I morgon så ska jag inte skrika på Noel en endaste gång. Inte ens när han skriker och gråter när glassbilen åker förbi. Istället ska jag gå dit och köpa en glass åt dig.
- I morgon så ska vi ta oss till McDonald's och köpa en varsin happy meal så att båda får leksakerna.
- I morgon kväll ska jag ta er i mina armar och berätta hur ni föddes och berätta för er hur mycker jag älskar er!
- I morgon kväll så ska jag låta Noel baka kakor tillsammans med mig och inte stå bredvid och tillrättavisa honom.
- I morgon kväll ska jag stänga av telefonen och stänga av datorn och bara sitta och blåsa bubblor på balkongen tillsammans med er.
- I morgon kväll så kommer jag låta Noel stänka hur mycket han vill i duschen utan att bli arg.
- I morgon kväll kommer jag sitta med er lääänge och missa alla mina favorit program.
- I morgon kväll så så kommer jag dra handen genom erat hår och tacka gud för de finaste gåvorna som givits.
- I morgon kväll kommer jag låta er vara vakna lite längre för att tillsammans kunna räkna stjärnorna på himlen.

Jag kommer att tänka på de mammor och pappor som letar efter sina försvunna barn, de mammor och pappor som besöker sina barns gravar i stället för deras sovrum, de mammor och pappor som är på sjukhus för att med gränslös sorg se sina barn lida och för sitt inre skrika att dom inte klarar mer.

Och när jag kysser er god natt kommer jag att hålla er lite hårdare, lite längre. Det är då jag kommer att tacka Gud för er och inte be honom om något mer... utom en dag till <3

Min underbara prins Noel som 11 månader <3



Och min underbara prinsessa Melina 5 dagar gammal <3




Kommentarer
Postat av: Tiina

Har du skrivit detta själv? Eller är de någon annans?

Väldigt fin! man blir lite tårögd. Vackert



Kramis Tiina

2011-05-15 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0