6 mars.

Allright darlings.
Nu var det typ en månad sedan sist. Jag må vara sämst. Hihi, i know!
Men ni hänger på ändå... I like it a lot <3

Så där ja. Då var vi inne på nedräkning för denna graviditet.
Åtta dagar kvar. Hajjar ni! Och ska jag vara ärlig och gå på min känsla så är det nästan lite så att jag tror att hon kommer lite tidigare. Känns lite som att det händer i veckan. Typ fredag eller något.
Behöver inte vara så, men känslan säger mig så!
Hum, äsch.. hon kommer när hon kommer, men det vore rätt skönt om det vore snart.
Dels så längtar vi efter henne en massa och sen också så börjar detta bli lite smått jobbigt nu.

Jag var och vägde mig på mvc förra veckan och jag har bara lyckats gå upp 5 kilo sedan inskrivningen v.9.
Det kallar jag rätt najs. Gick upp 13 med Noel. Så dessa 5 kilo borde jag ju få bort i samma veva som bebis kommer. Sedan kan jag ju fortsätta jobba på de 6 kilon jag hade kvar efter Noel ;)

Ska flirta med Ice ;) Hon har ju tydligen någon mirakelkur :) Hihi!

Nej, men seriöst. Idag är det söndag. Och what's on list.
Inte mycket. Båda mina killar ligger och sover tillsammans inne i sovrummet. Noel lär vakna snart och då får karln också göra det. Känns som att man vill göra något idag. Men vad vet jag inte riktigt.
Något ska vi nog lösa :) Vad ska ni göra? Ni flesta är väl bakisar och har inte så stor lust till något egentligen?
Har jag fel? ;) HAHA, njea.. Tror inte det va?!
Okej, så ni ska bara vara hemma och återställa er. Men det ska inte jag göra.
Jag ska göra något av min dag :)
Passa på att göra en massa eget tillsammans med Noel nu! Det är liksom inte så många dagar kvar tills han helt plötsligt blir stor över en natt. Lite små ångest över den saken. Men han kommer verkligen att vara VÄRLDENS finaste storebror.. Hjälp, vilket skrämmande ord när det kom till ens eget barn! HAHAHA!

Peace and love angels <3

Bjuder på en bild från sommaren 2010.
Åh, känner ni att våren på på G när solen skiner så lovely utanför.

Det värmer ju till och med om kinderna när man står där.

Åh, vad vi längtar efter sol och bad! <3


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 14:54:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0