Kärleksord från en mor!

Det var de två vackraste dagarna i mitt liv
Den stunden ni såg på mig och jag kände mig så stolt,
som en människa kan bli, den stunden som ni såg på mig och jag på er.
Jag lyssnar efter era andetag,
så lätta som en fjärils vingeslag.
Jag ska alltid minnas de dagarna, jag ska alltid finnas här för er.
Ni är välkomna till jorden, välkomna mina vänner.
Må lyckan följa med er på er väg från himelen.
Som två änglar har ni landat, här i vårat hem, väkommen till jorden älsklingar.

Allt kändes så skört, som trädens första blad när våren ännu tvekar och står tillbaks.
Ni stannar väl, ni lovar väl att stanna kvar. Som en del utav min morgondag, vår morgondag.



Var inte rädda, jag går bredvid er.
Kom ta min hand, jag håller i er.
Här i min famn, kan ni våga tro.
Sänk era murar, jag ger er ro.

För att jag älskar er,
så som ni är och jag vill ge er allting jag har.
Och låt mig få bära er, när ni är svaga, för ni betyder allting för mig.
Var inte rädda, jag går bredvid er.

Nu är jag er.
Och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser ni den framtid som vi kommer få.

Ni är det absolut bästa som hänt mig.
Utan er vore jag ingenting. Precis som en pöl liggandes på marken!


Här börjar våra dagar tillsammans <3



Bild 1; Noel <3 2009-07-03, kl: 13.33
3400 gram och 50 cm

Bild 2; Melina <3 2011-03-12, kl: 11.39
2680 gram och 48 cm

Är det verkligen sant att jag får älska er?!
Taaaack kärleksbarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0