8 april.

Jag kan ju faktiskt med gott samvete börja med en låång och djup suck innan jag drar igång.
Är så himla sliten efter dagens alla sysslor.
Den började mysig faktiskt.
Melina låg och som som en stock när Noel vaknade, så jag passade på att gå upp och äta frukost och titta på hans favvo - Musse! Bara han och jag. Vi lyxade även till det och åt frukost på soffan, vilket är aj aj i vanliga fall!
Melina vaknade av hunger kring halv 10, så då var det bara att grejja med det.

Klockan 11 så åkte vi hem till Michelle och Mio.. Utan Noel, för han var visst bortlovad av pappa sin idag!
Hur som helst. Det bjöds på mycket god paj m. glass ^^ Måste göras om.
Klockan rann tydligen bara iväg och när Michelle sa att klockan var halv 2 så började det stressa i benen.
Vidare hem igen. Mötte H och Noel på parkeringen. Vi stannade ute och lekte lite innan ingången.
Hinner inte mer än klä av oss så ringer Daisy och frågar om vi vill komma till stora lekparken och leka.
Jag tittar på Noel och kan verkligen inte säga nej när jag ser hur gärna han ville ut till Daisy och Jemina ^^
Han älskling :)

Likaså där. Jag pumpade upp 125 ml bröstmjölk och lämnade lillan hemma.
Promenerade mot lekparken. På vägen passerar man en kiosk som Noel promt skulle in i?!
Vi går in och han pekar på havrebollar :) Så vi köpte med oss några stycken.
Noel häll i påsen och ville bjuda sina små vänner... iiih, ibland vill jag bara äta upp ungen.
När det började smådugga så bestämde vi oss för att röra oss hemåt. Lika bra.
Det började bli dags för middag. Laga snabbt lite mat. Göra iordning Noel för nattning och nu sover han.

Nu vankas det kvällspromenad för mig och Daisy!
Ska bli så skönt :D Så nu tänker jag tacka för mig denna fredag!
Hoppas ni får en underbar kväll :D


Visst är den fin?
Melina fick den i present från Michelle och Mio!
Den ska slitsamt användas!
Tack så jätte jätte mycket.

och tack ännu en gång Michelle för tröjlånet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0