7 april.

Vad tiden rinner iväg.
För 26 dagar sedan så föddes Melina. Samtidigt som det känns som att jag haft henne i en hel evighet, så känns det som att det var igår vi åkte in. Visst är det bra allt märkligt?!
Men ändå underbart, med tanke på hon nu på lördag blir 4 veckor gammal och hon är mer och mer vaken och med en. Det är så mysigt!

Den 7 april. Det är vår. Man går förbi små blommor som kikar upp över markytan.
Hur mysigt är inte det att få den där känslan av att det snart är sommar igen. Åh vad jag längtar.
Det är så mycket man längtar till varje år vid den här årstiden :) Håller ni inte med?
Sol, bad och vääärme ^^ Åh, lovely!

Hur som helst. För tillfället sitter jag här i vårt lilla datarum med Melina i babysittern nedanför och dricker en kopp kaffe ^^ Gott!
Lyssnar på mysiga babysånger - så mycket kärlek och känslor <3
Noel är på dagis och leker av sig en massa :) Bäst så. Det lilla trollet är i världens trots ålder. Gud hjälp mig!
Haha, antingen är han uuuur mysig och vill sitta och mysa eller så trotsar han som bara den!
Så det är fullt hus här de dagar han inte är på dagis kan jag lova. Massa jobb!

I morgon är det dejt med Michelle!
Ska bli trevligt att träffa henne igen. Ses så sällan tråkigt nog!

Men vet ni vad.
Nu ska jag bebisgosa <3 Måste ju passa på eftersom tiden bara försvinner.
Och det dröjer nog 5-6 år innan nummer 3 kommer ;) <3

KRAAAAAAM

Vita rosor <3 I like it a lot!
Måste kirra vita tulpaner också :D
Blommor är ljuvliga ting som man inte tänker på så ofta.

Ska försöka att alltid ha en bukett hemma!

FinFint det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0