11 april.

Åh, nu dag och nu vecka.
Det har varit en helt underbar, men sjukt fullspeckad helg.
Som sagt var så var det stor shopping av barnkläder hela lördags förmiddagen.
Sedan vidare hem och ta det lugnt. Städa städa och återigen städa och laga mat.

Söndagen bjöd på 3 kalas. Försök hinna med alla får vi se om ni kan?! :)
Mellan kl. 11-13 var vi hos Mimmi (H's syster)
Mellan 14-17 var vi hemma hos Daisy på barnkalas.
... och slutade med mys middag hemma hos Eveline och Olle. Gott.

Men eftersom det var så mycket kalas så hann tyvärr inte Noel sova lunch.
Så han höll ju på att reta gallfeber på en klockan 8. Så vi började åka hemåt och han somnade med en gång.
Stackars pojke <3 En engångsgrej bara. Annars är jag nog ändå rätt strikt med dessa rutiner.

Jag kan säga att det var verkligen en sådan där mysig söndagskväll.
Medan jag duschade av mig dagen så tände älskling ljus i hela lägenheten.
Vi kollade på big brother tillsammans (trots att han avskyr det) ... men i love it!
Små kikade på en film efter det, men kände att tröttheten tog över lite väl för fort, så vi gick ooch la oss.
TACK Melina för att du var en ängel hela natten - du måste förstått att mamma var jätte trött <3

Dagen idag har knappt börjat, men jag och Melina har redan varit nere på BVC för vägning och mätning.
Den lilla lilla damen vill visst växa sig stor lite väl för fort.
4020 gram och 53 cm. Det är liksom 1,2 kg sedan förlossningen.
Mammas lilla smultronunge!
Nu när Noel vaknar så tänkte jag att vi alla skulle ut till lekparken.
Det är ju så himla underbart väder. Brygga kaffe och ta med sig.
Skulle ju kunne locka med oss Daisy och ungarna ut. Hon som har så mycket gott över från igår kan ju komma ut med lite idag också ^^

Nej ni. Upp och röja lite ^^ Är så trött på mig själv att jag inte kan låta det se lite stökigt ut!
Jävla pedantiska tant - det är var min man kallar mig när jag ber honom hjälpa till <3 HE LOVES ME!

PS. GLÖM INTE ATT DET ÄR EN UNGE I MINUTEN PÅ TV IKVÄLL. Gud gåva till befolkningen!
Älskar det programmet. Så ännu en måndag kommer jag väl sitta och böla att jag vill göra det igen!

Hur mysigt är det inte när alla ljus är tända?!
Jag älskar det!
Är det någon som är lika galen i tända ljus som jag? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0