8 maj.

Jag som hade väntat mig en fin dag. Att jag och Noel kunde gå ut och gunga lite innan Tobbe kommer hit och ska hjälpa mig sätta upp paradhandukshyllan och en leksvik krokhängare i badrummet :/
Men icke sa nicke. Regn regn och regn igen. Typsikt va!

Just för närvarande ligger Noel och sover och jag ska passa på att diska, damsuga och plocka undan lite leksaker som Noel flängt runt med. Kanske sätta på en tvättmaskin också vore en smart idé :D
Igår var älskling ledig och hemma med oss. Vi passade på att åka hem till min bror och hälsa på lite.
Fika en massa och sedan ta en lång promenad. Jag älskar när han är hemma.
Jag älskar även när man får rå om varandra på kvällen när lillfis gått och lagt sig - underbart!

När man skaffar barn tillsammans med ens allt, så märker man hur man uppskattar varandras kärlek när den lille snusar. Håller ni inte med? För om dagarna är det väldigt mycket fokus på bebis och allt annat.
Vilket absolut inte gör mig någonting, men ni förstår hur jag menar.
Kvällarna är heliga för mig.. Även som mamma behöver man ensam tid..

Ingen från bloggen har hört av sig om ni är intresserade av något jag säljer bort.
Men det gör inget. Har redan sålt bort gåstolen och bärselen. Lite extra klirr i kassan och mer plats i förrådet.
Kläder har jag bestämt mig för att kanske inte sälja :/ Det kanske är lika bra att behålla det om man får en till liten gosse sen :D Så Daisy får låna allt av mig i stället. Jag ska flytta över lasset till henne i kväll redan.
Så kan hon få pula med det, så slipper jag ha det i kartonger.

Varför skaffar man allt för mycket i överflöd när man får sitt fösta. Antar att man inte gör det med bebis nr 2.
Haha, så roligt att se hur mycker kläder man har som man inte haft tid att använda.
Och så ens favoritplagg. Dom finns alltid <3 Dom lånas inte, säljs inte eller ges inte bort.
Dom är mina <3<3

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0