6 maj.

Nu har jag äntligen tagit tag i den stora vårstädningen. Vilket innebär rensning av förrådet och rensning av barnsaker. Eftersom ni är många mammor liksom blivande mammor som läser denna blogg så tänkte jag tala om att jag nu säljer en massa barnsaker.
Jag har tänkt att spara allt tills jag får nästa. Men det "lilla" som inte får plats säljs nu.

-Jag har jättefina märkeskläder från storlek 50-68. Diesel, Lacoste, Adidas, Puma, Nike, Polarn o Pyret, Lundemyr men också H&M, Lindex och Kappahl. Allt till ett värde av ca 3000:- Säljs till
olika priser. Men för hela rubbet så säljs detta för 1500:- Halva priset. Så passa på!

- Gåstol säljer jag också för 300:- .. Jag köper ny till nästa bebis. Denna tar bara plats.
- Oanvänd babybjörn bärsele. Fick den i present efter att vi köpt en egen, så den ligger i kartong. 500:-
- Lite babyleksaker. Skallror, speglar från bellino och fischer price osv osv för 100:-

Säg till om något är av intresse så skickar jag bilder på kalaset till er e-mejl.
Detta lägs också ut på blocket och tradera.

Så först till kvarn gäller :D

(förstår inte att jag hade allt för mycket) HAHA! Men man lär sig att man inte behöver ALLT!


Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Malin (Kusin)

Tydligen förvärkar :S

2010-05-07 @ 19:21:12
URL: http://malinmasken.blogg.se/
Postat av: Malin (Kusin)

Kan tydligen börja från V30. jag är ju v 34 + 4

2010-05-07 @ 22:25:54
URL: http://malinmasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0