31 maj.

Måste skriva 31 maj nu eftersom klockan är efter midnatt.
Men egentligen skulle jag vilja skriva 30:e, men äsch!

Jag lovade ju er bilder från olika tillfällen när jag hade hittat kameran.
Och när jag vaknade i morse så låg den på skrivbordet :/
Jag kliade mig en extra gång i huvudet och tänkte efter om jag hade gått förbi den alla dagar.
Men det hade jag inte. H hade lagt den i bilen och glömt den där.
Så lite längre ner bjuder jag på bilder.

Igår var jag faktiskt lite barnledig. Jag och Mamma, Lelle, Lillebror och Frida (hans tjej) åkte till gröna lund och SLÖSADE en massa pengar. Skitsurt. Ville verkligen vinna en stor pingu till Noel men var alltid en bricka ifrån.
Typiskt, så himla typiskt. Äsch, inte ofta man gör sådana saker.

Så kommer vi åter till denna dag. Mors dag!
Vilken härlig dag säger jag bara.
Det började med att min kära mamma kom till oss. Vi satt på baksidan i gräset och bjöd varandra på fika.
Hon köpte med sig bullar och jag stod för kaffet :D
Vi satt där i ca 2 timmar innan hon var tvungen att åka hem. Då gick jag ner till centrum för att möta Eveline för att tjöta lite skitsnack och sedan fika lite granna!
Vidare ner mot station för att möta upp Olof (H's vän). Han och jag tog en promenad hem till oss och satte oss på baksidan igen och sanckade en massa och fördrivde tid innan H skulle komma hem.
Han var nämligen iväg och gjorde en tatuering. Den blev jätte fin.
En slags romersk kalender. Där det står Noels namn och födelsedatum på aribiska.
Han lämnade även en ruta tom för att nästa bebis skulle vara där (A) WIIHOO!

Vi åt god mat (grillat) och myste tillsammans.
När Olof åkte så kom Hassan med blommor och en liten bakelse som jag fick :D
Myse! Hur lyckades han gömma det?? :D HAHA!

Och eftersom han är utbildad massageterapeut så fick jag en helkroppsmassage på en timme :D
Så välbehövt! Sen har jag fått extra mycket gosigos och pussar av Noel idag. Inget är mer värdefullt!

Hur har er morsdag varit?


Jag älskar dig igår, idag och för all tid framöver.


Kerstin, Laurence och Noel på grillningen.


Vicky, Kerstin och Noel.


Vicky, Kerstin och Noel igen.


På Daisys baksida.


Jemina bjuder Noel på piggelin :)


Fina fina barn <3


I just adore this pics. Synd bara att väskan kom med.


Noel och Jemina delar på mini pool.


Noel hemma hos faster Koko.


H's nya tatuering. Väldigt insmord nu, men man ser lite. Fin!

Kommentarer
Postat av: carolina

verkligen härliga bilder, vi var också ute hela dagen igår :)

smart att du och din mamma firade varandra, hehe ;) kul med grönan!! :D

2010-05-31 @ 10:27:47
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad fin han är! :D

Vad fin tatuering.



Sv; Ja men eller hur! Alla kommer springa efter dom. :D

Härligt, då kanske man ska satsa på det.

Hade du en bra morsdag?



Det är bättre än vad de någonsin har vart. Skit skumt. Han kom en natt, gråtandes och sa att han saknade oss(självklart var han full, men han söp nästan varje dag och var sur jämt, fick höra de från hans kompis) och jag gav han en chans att träffa henne, dagen efter klockan fyra. Han kom! Han umgicks med henne och berättade hur mycket han älskade mig och hade saknat oss. Han har verkligen insett att vi är hans familj nu.. Enligt honom. Men han har ändrat på sig som fan. Han gnäller inte, säger bara fina saker, säger jämt att han älskar mig, ringer hela tiden, kommer varje dag, gör tid för oss, berättar allt för mig, köpte blommor till mig dagen efter morsdag, på morsdag så var han med oss hela dagen och skämde bort mig. Han e som en helt annan person. Känns skit skumt. :P



Radhus e så smart tycker jag, jag älskar radhus. :)



Jag var tvungen och avboka Sams kalas eftersom vi inte träffades. Nu e de datumet upptaget så jag ställer in mitt kalas så får vi ha Sams för hans familj är större och jag kan inte bjuda hem dom till mig nåra i taget som jag kan göra med min familj. :)



Vad har ni för planer till Noels 1 års kalas? :D



Kraaaam!

2010-06-02 @ 23:38:27
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0