3 maj.

Lite summering av helgen.
I fredags var det ju valborg. Inte så mycket mer speciell än de andra dagarna.
Vi var hemma hos Marie och Robin och grillade och åt en massa gott. Snackade en massa och hade det allmänt trevligt. Det blev dock ingen brasa, men vad gör det? Inte mig så mycket.
Jag kan kort och gott säga att vi hade det väldigt lugnt och mycket trevligt.

Lördag. Hujedamej säger jag bara. Dagen var lång. Hade storstädning och min mamma kom förbi på en fika.
Klockan tickade mot sen eftermiddag och H kom hem från jobbet. Han skulle ha Noel ikväll för jag och Marie skulle minsann ut. :D Ut och partaja. Sist jag var ute var 080808, så man kan väl säga att det var ett tag sedan.
Planeringen var ju den att Michelle också skulle med, men det strulade till sig med hennes barnvakt. Tråkigt.
För vi hade det verkligen kul. Vi hoppade över att sätta oss  på snaps till en början. Så vi tog längre tid på oss att göra oss iordning hemma. Halv 12 kom vi till collage. 3 minuter försenade innan listan var borttagen.
Så det var bara till att betala det där jäkla 180:- till inträde. Jäkla skit, men äsch.
Kom upp det barerna där H's bästa vän står. Han blanda ihop en drink, och det var bara att smälla i sig.
Gott som fan var det. Dansa dansa och dansa, drink efter drink till en sambuka shot. In i VIP. Shake some as and out again. En sista drink och sedan var jag någon helt annanstans. Herregud. Jag hade glömt bort lite gtann hur det kändes att vara på vippen. HAHA. Vi gick därifrån rätt tidigt. Klockan 02.00 redan. Tog något att äta på 7 eleven. Sedan vankades det taxi hem!

Söndag. Fick sova fram till halv 10. Då var älskling tvungen att åka till jobbet.
Min första tanke var att det var skönt att jag slapp baksmällan. Jag var bara allmänt trött.
Men när Noel gick och sov inför lunchen så passade jag på att sova lite jag igen.
Och när jag vaknade upp därefter så kom baksmällan. Huvudvärk och fruktansvärt mycket mer trött.
Men med lite kaffe och chill med grannen så var det okej :D

Idag är det måndag.
En ganska lugn sådan. Älskling är ledig så vi ska snart ut och promenera :D
Sedan ska jag möta upp Daisy på bussen. Åka ner till bvc för mata och väga Elias (Daisys nyfödda bebis)
Kika in på lite affären. Försöka hitta ett till par skor till Noel :D It would be nice :D

Nej ni. Vad sägs som en dusch och sedan lite kläder på kroppen?
Hoppas ni får en underbar dag. Det är ju förfasen sooool :D:D:D

God vad jag älskar mammaledigheten.
Jag slänger iväg en bästa tanke till Michelle som går av mammaledigheten idag och börjar jobba.
Puss och KRAM!

Btw - Idag blir min lilla Noel hela 10 månader. Herrejisses va tiden bara rullar iväg.
Vill ha en till bebis :D Nu har vi ju flitit börjat kolla mer på radhus :D Så kanske kanske :D
Nu går gan jättefort längt möbler och är bara allmänt jätte duktig min lilla <3

Kommentarer
Postat av: michelle - mamma till mio!

va gullig du är som tänker på mig hihi. ni verkar ha haft en grym helg :)

2010-05-03 @ 18:30:22
URL: http://miogavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0