25 maj.

Så var de det där med min kamera igen.
Jag hade precis värsta suget efter att lägga in bilder. Visa er de senaste dagarna osv osv.
MEN NEJ! Den är tydligen på villovägar här hemma. Jag är helt säker på att jag hade den i skötväskan, men uppenbarligen inte. Så skit samma.

Dagens andra mest störande moment är ju det att.... (Ni kanske inte är så intresserade)
Men... Jag fick min mens.. idag.. igen. *Suck*
Den försvann bara för en vecka sedan. Typ. Jag lovar. Kontisigt att den kom idag igen.
Det är liksom inte okej för mig. Jag hatar den.
Enligt mina mini-piller så ska dom tydligen stoppa egglossning. Hmm, aaah.
Fuck that!

De senaste dagarna har ju faktiskt inte bjudigt på så specielt vackert väder.
Så det har ju inte varit några direkt utedagar.
Både igår och idag så har vi varit nere i centrum och slösat pengar.
Igår med Daisy och idag med min mamma. Men det bästa med att vara med min mamma är att hon vill betala allt. Hihi. Min lilla mamma.

När det är så här pass dåligt väder så orkar jag typ inte med något.
Skulle ha damsugit redan igår, men gjorde det för någon timme sedan.
Orkade inte laga mat så H åkte till donken och köpte fettomat.

En sak jag ska orka.
Let's dance Zumba framför tv'n ikväll.

Vi hörs i morgon.
Puss och Kram

Zumba fitness - ni borde testa. Sjukt kul träning.



Kommentarer
Postat av: Ice

SV: TACK TACK gumman, vi hade det jättenice!! <3 puss

2010-05-26 @ 21:40:50
URL: http://icechullamonthon.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, det där verkar ju skoj! All träning som är rolig uppskattas, hehe :)



I sommar ska vi nog bara ta det lugnt, känns inte som manvill göra några större saker med en liten bebis ;) ni då?

kram

2010-05-27 @ 20:18:00
URL: http://trasslet.se
Postat av: Sanna

Funkar den där Zumba? Har tänkt och beställa hem den men pass på de om den inte funkar.. :/



Härligt med en utlandssemester. Ska försöka tvniga Sam till en utlandssemester i höst när kylan börjar komma. :)

Vart vill du åka nånstans?



Just de, de e ju snart. :D

Stort kalas då?

Min tjej blir ju 1 den 14 Juni men vi ska stort kalas med Sams släkt den 13onde. Skulle haft två kalas men ja la ner mitt. Bjuder hem dom ja vill bjuda hem veckan hon fyller år. :)



Vi ska nog åka runt lite i sverige i sommar. Skara sommarland, Eskilstuna Zoo, Kolmården, skansen, grönan, göteborg och massa annat. :)



Tiden går så sjukt snabbt, men de känns samtidigt som att ungen har funnits i ens liv hela tiden. :D



KRAAAAAAAAMM!!!! :D

2010-05-27 @ 21:52:14
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0